Astrit Lulushi’s Blog

Maj 27, 2011

Rekomandime të reja për gratë shtatzëna


Astrit Lulushi, Zëri i Amerikës

Kanë kaluar pothuasje 10 vjet nga dita kur Kongresi amerikan i mjekëve Obstretikë dhe Gjinekologë lëshoi rekomandimet e para për gratë shtazëna. Tani këto këshilla janë përditësuar.

Në vitin 2002, grate shtatzëna këshilloheshin për ushtrime të moderuar fizike për 30-minuta në ditë, për sa kohë që nuk kishin probleme lidhur me barrën.

Por në ushtrimet që cilësoheshin të “moderuara”, tani janë shtuar edhe ushtrimet aerobike, si dhe ngritje peshash të lehta për forcimin e muskujve.

Për forcimin e muskujve, gratë shtatzëna këshillohen që të përdorin pesha të lehta duke i përsëritur ushtrimet 8 deri në 10 herë për 1ose 2 seanca në javë. Sipas rekomandimeve, gjatë ushtrimeve të tilla ato duhet të shmangin rëndimin në pjesën e barkut, ndërsa për të mos penguar qarkullimin e gjakut, ato nuk duhet të ngrenë pesha gjatë qëndrimit shtrirë në kurriz. Gjithashtu ecjet e gjata duhet të shmangen pasi mund të shkaktojnë lëndime në zonën e legenit. Lidhur me ushtrimet-ecje aerobike, Kongresi amerikan i obstetrikëve dhe gjinekologëve rekomandon kryerjen e tyre për afro 11 orë në javë, ose notim, ose ngarje biçiklete për 5 orë në javë. Autorët e këtyre këshillave thonë se rreziku për nënën dhe fetusin janë të pakta në krahasim me të mirat nga ushtrimet e rregullta fizike. Por rekomandimi kryesor është se gratë shtatzëna gjithmonë duhet të veprojnë në varësi me gjendjen e tyre fizike; nëse ndjejnë lodhje apo stërmundim të muskujve, këshilla është që ushtrimet të pakësohen ose të bëhen më të rralla.

Advertisements

1 Koment »

  1. Kam vite qe punoj ne kete fushe.Risite jane teper interesante dhe mendoj qe jane ideuar sipas menyres se jeteses te brezit te ri

    Koment nga Denisa — Maj 30, 2011 @ 9:20 am | Përgjigjjuni


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s

Krijoni një sajt ose blog falas te WordPress.com.

Këtë e pëlqejnë %d blogues: